Followers

Tuesday, October 11, 2011

aq dpt surat cinta..hahah

ikhlas dr syuhada

assalamualaikum...

oke ary nie ade 3 paper sekali gus...huh!!!sempat aq...dr pg tulis...lenguh tgn..doa2 kn aq dpt result yg cemerlang terbilang gemilang k??thank...hanya Allah yg mampu balas jasa korang...oke ayat pasrah...sbb sebelum rehat mmg paper full..so time rehat 2 aq jd jahat gler...abis sume org aq kaco...aq kurung zaty n hani dlm toilet...dye org jerit2 coz aq citer hantu kat dye org..siyes..mmg toilet sek aq ade hantu..hahha...pas2 sorg kena bg rm1 untuk kuar...tp dont wory ah...aq pinjam 3 jam jer...pas2 aq pulang kn blk...aq xjahat tp nakal jer!!!

oke tajuk entry kat atas...yes aq mmg dpt surat cinta...dr sape??? kwn lame aq...nie aq g klas muzik sabtu ary 2...sbb mmg dah lame x g klas muzik..then g ah kat lokar...nk g ambik buku..tbe2 ade 1 surat jatuh...dpn 2 dye tulis....to: zue(name pnglan aq kat klas muzik)..heheh siap ade love2 lg..luat aq..act aq lupa tp td bukak beg biola surat nie jatuh...2 yg nk update 2...nk gelak ah bace....jom bace


Dia…jasadnye,senyumannye,wajahnye masih…masih seperti dulu.tenang.dia masih mampu tersenyum dan ketawa bila bersama aku.dem! senyum dia mampu,betol2 membuat naluri aku tergugat..yep! aku pernah merindui senyuman itu dulu.dia masih sama seperti dulu pada zahir nya,tapi aku yang melihat keadaan dia sekarang sangat parah.dia mungkin ketawa tp hakikat sebenarnya,dia sedang menangis.dari matanya,aku boleh Nampak kesedihannya.
Sebak hati aku melihat dia sekarang..mahu sahaja aku memeluk diri nya dan menenangkan dia.aku mahu berada disamping nya disaat dia memerlukan seseorang..aku tak mahu dia menanggung segala kesedihan itu b’seoarangan…aku mahu jadi penawar untuk semua kelukaan yang dialami.tapi aku tak mampu.aku tak berdaya untuk membuat begitu…aku hanya mampu melihat sahaja…arghhh…aku lansung tak b’gune


hahah...jiwang???ntah mane dye copy...oke jujur ah k...dye penah minx kapel dgn aq tp aq tolak cara baik...aq mmg xready lg nk kapel2 nie...lg pun aq carik org yg btol2 leh pham n ubah aq ke jln Allah..hehe...

p/s:aiman...zu dah reply surat aiman nie...zu letak kat lokar aiman gak...zu tau aiman x g klas kn ahad ary 2...so sabtu nie check ah k..huhu

No comments:

Post a Comment