Followers

Monday, March 17, 2014

graduation n MEM

assalamualaikumm........

AMARAN:POST PANJANG N PIC YANG BANYAK...PENGHIDAP SELSEMA OR BATUK DINASIHATKAN TIDAK MEMBACA

okey sangat mengalami ke hyperan yang luar biasa...sejak masuk sem 2 nie banyak sangat makan coklat kowt..pantang jumpa choki2 or kitkat...mesti beli then confirm hyper...tak pe best kalau hyper berjemaah...huhu

assigment menggunung tapi aku memilih untuk menari di atas lap top *bahasa melayu sangat* ...just i nak bagi tau uuuooollllssss yang i dah grad!!! tak caya??? sat naaa....


loookkkkk!!! so kepada my hellanies sorry k my sayang2...kite dulu janji nak pakai jubah sekali tapi aku pakai dulu..tapi jangan risau..aku just pakai jubah matrik dulu...ade lagi 3 jubah yang akan aku pakai..

okey banyak sangat story tapi sejak jadi student matrik nie kebolehan menulis blog semakin berkurang...sebab essay ekonomi sangat memutarkan segala jenis2 cell dalam kepala otak nie...tapi just nak bagitau uuuooollllsss yang graduation nie satu pengalaman yang tersangat berharga

konvo tak wat dalam kolej k harap maklum..kami sebagai pelajar perakaunan diberi sedikit pengiktirafan untuk wat kat d'aman golf n country resort...disebabkan kami kuliah last..so kami pun dapat lah bas 11 mase hari kejadian..ingatkan lect kami tempah 11 bas tapi just ade 10..so korang boleh bayangkan betapa lamanya kami menunggu bas pertama datang balik ambik kami...so sementara menunggu seperti biase kami akan wat....



selfie everywhere..okey seperti yang sedia maklum sejak zaman persekolahan *bahasa melayu sangat* aku memang sangat giler camera..berjangkit dengan zaty lah nie...then terbawak2 lah sampai kolej...tapi makin teruk bila sem 2 jumpe geng yang memang kaki selfie,...yang syok lelaki perempuan same jer..so kelas kami memang kaki selfie...

so sampai hotel letak2 beg sume terus g swiming pool sebab semua classmate kumpul kat sane sementara tunggu konvo sesi 1 selesai...so seperti biasa kat pool tu pun kami meneruskan hobi kami tapi lebih menarik bila classmates bawak dslr...okey sangat hyper time tu...


*pic dslr belum dapat..semua gambar hanya dari handphone yang tidak seberapa*


selfie dengan class monitor lah 

suka pic nie..feeling2 mcm hidup poligami...best bila semua sporting n enjoy
then dah penat selfie sampai turn kami untuk konvo lak....beratur tengah panas,...please bayangkan betapa panasnya kami dengan jubah yang berat tu....mase tu hope tak berpeluh n make up tak cair jer...

dari kiri: aliah,aini n husna n aku yg tengah tidur

farid..kawan yang selalu jadi mangsa untuk aku copy assigment akaun

faz n nanad..pakar membuli aku dalam segala hal





okey yang lain tu memang selfie abis lah...then balik bilik,...tunggu bebudak lelaki balik dr solat jumaat kami ade e-count race...kena jawab soalan akaun n ekonomi untuk lepas ke check point yang lain..okey enjoy sangat n paling penting dapat no 7..daripada 20 kumpulan....laju ammar lari..hahah

malam tu pulak kami ade 'Malam Executive Muda'..dinner untuk kami yg kena pkai konsep islamic executive...acara makan malam yang aku rase tersangat rasmi sebab aku bosan malam tu...aku just enjoy makan n selfir dengan member aku..just boleh guna bahasa inggeris n bahasa arab..kami krikk...krikk jer lah kat belakang tu...then snap2 dengan classmates yg lain...

am i look like an executive women??

melaram abis ah malam tu..



antara pic kenangan bersama classmates

matching gitu...member lepak memalam kat d'rumpun


so memang hari tu antara hari yang membawa sejuta kenangan indah dalam hidup aku...thanks kat semua classmates yang berjya menghuru-harakan aku...ammar,farid,kefli,teha ganu,dilla,nanad,faz,awin,alya,ila,zul,wasimah,teha kedah,husna,aliah,anis,ain,haziqah,n husni...*ikut no matrik...haha* thanks korang,...korang berjaya buat aku lupa pada masalah n kesedihan aku....sayang korang sesangat!! 

No comments:

Post a Comment