Followers

Thursday, April 25, 2013

tawaran pertama

Assalamualaikum..

izikan ceq berbahasa kedah malam nie..okey tak pandai sgt...main tibai jer nia..kenpa tbe2 ceq nk berloghat kedah erk?? ini lah sebabnya




alhamdulillah..hari ni result matrik dah keluar..so aku dapat kat kmk..what kmk?? kolej matrikulasi kedah..tuuuddiiiiaaaa...kodiang sana!! fuh4..jauh lah semput ceq bila tgk negeri dia...abang ipar ceq yg mmg anak jati kedah pun cakap jauh..lagi lah ceq yg mmg tersagat fail geografi malaysia nie

act tak tau pun hari ni result matrik keluanr..pagi2 ceq bukak ja twitter ade sorg budak tweet yg dia dapat hat perlis sana..fuh!! then mintak link..dia bg portal lama tp still leh bukak..so ceq bukak lah..dapat kedah..text zaty mintak ic dia..dia dapat perlis..fuh!! kenapa tak sama??!!!ntak pe2 berjiran lah kite ty..

Kesabaran terus diuji bila berita mengatakan matrik upgrade..so pukol 4 baru leh bukak laman web rasmi KPM..okey mase tu ceq dgn meera..kami tak tidur pun petang nak menunggu pukol 4 tu..then dapat email..KPM tunda resulr..kuar 26/4..permainan ape yg KPM cuba mainkan?? rase hati dipermainkan...ceh sila tampar! tbe2 ade sorg senior call kate web rasmi dah boleh bukak..so aku dgn meera cepat2 check balik..same jer..jodoh ku tetao dikedah..meera di perak..yg aku tgh pelik bin hairan nie..aku mintak negeri sembilan,melaka n johor..macam mane matrik campak aku ke kedah?? kodiang lak tu?? tapi alhamdulillah..dah rezeki kami ke situ

tapi sekarang aku still tak leh wat keputusan untuk terima matrik or tak..along suggest untuk aku tunggu result upu yang keluar minggu ke 3 mei..so pada para pembaca yg budiman..mohon doakan saya dimurahkan rezeki menerima tawaran dr upu..thank sgt..

#hok aloh..sape lagi member yg aku kenal ke kedah?? macam ramai ke perlis jer??


3 comments:

  1. tahniah syu ! hehe, kedah mai naaa :D

    ReplyDelete
  2. thank kak maisa...in shaa Allah ke kedah..tp doakan syu dpt tawaran dr upu k

    ReplyDelete
  3. most welcome syg :) in shaa Allah kak doakan syu ^^

    ReplyDelete