Followers

Thursday, November 21, 2013

rindu saya tak??

assalamualaikum...

cuti dah berakhir so anak2 sila kembali ke kolej dan universiti masing2...fuhh!! 3 minggu rase kejap jer kowt..tambah stress bila esok muet!!! tahukah anda muet bukan satu peperiksaan yang mudah?? speaking hai tu lepas dah!! merapu ape tak tau ah aku

act sedang mengalami kebosanan bila aku sorang jer yang dah sampai kedah pagi nie..kemas2 bilik...basuh baju sume....and kedah tengah musim hujan kowt...sejuk yang amat nie *aaaacuuummmm!!* maaf terbersin lak..haha *lap hingus*

buku muet disebelah kanan manakala lap top dibelah kiri...kenapa aku memilih untuk menari di lap top?? huh!! semangat nak belajar tak datang lagi nie..macam sedih jer..macam sedih jer pisah dengan mak semalam..nanti rindu masakan mak..rindu nak buli mak..buli akak2 ku..buat anak buah menangis...rindu wifi yang laju *wifi kolej tak elok lagi!! nasib bawak broadband*...

so kedah rindu saya tak?? abang cafe..mak cik d'rumpun..lecturer..classmates..roommates..jiran tetangga...rindu saya tak??? rindu tak nie???

*orang kedah rindu saya tak?? huh kbye*


gambar tak de kena mengena dengan karangan d atas..sekian!

No comments:

Post a Comment