Followers

Wednesday, January 23, 2013

OH MY MAK

Assalamualaikum!!

tengok jam pukul 1 pagi waktu malaysia..nampak tak mata aku tak reti-reti nak tidur??? al maklum lah dah dua hari aku tidur jer tanpa bangun! haha beta demam lah seminggu nie..tapi paling teruk 3 hari lepas lah..aku terpaksa pergi klinik untuk ambik gas sebab memang tak boleh nak bernafas...yg hantu lak akak nurse kat klinik tu mmgg mintak kena maki dengan aku..aku dah lah tengah menahan sakit ni dia boleh lagi main masej dgn balak dia..haruan betul!! then aku terpaksa ambik gas sampai 3 kali sebab tak masuk!! sakit pulak hati kite nie! nasib baik lah ade seorang wanita yang sangat baik teman kan saya ke klinik pukol 2 pagi untuk ambik gas...anugerah itu diterima oleh my omak!!!! *tepukan gemuruh!! haha

mak aku cakap demam rindu sebab dah lama aku duduk kat shah alam..*lama lah sangat wal hal baru 3 minggu...lama lah tu bagi budak manja macam aku!then balik klinik tu aku still muntah2 sebab badan aku rase panas sangat then pukul 5 pagi kowt mak aku mandikan aku dengan air asam jawa..petua orang lama katanyaaa!!! rase terharu sangat sebab mak aku masak air panas dulu then watkan air asam jawa n mandikan aku pagi2 buta tu..aku lak mengigil2..abang2 aku gelakkan..haruan betul!!korang demam nanti adik gelakkan jer..tak nak tolong!!!

weiii terharulah weiii dgn my mak!! aku pun bukan spesis rapat dgn mak sebab dulu rapat dgn arwah ayah..then bila ayah dah meninggal aku hidup mcm berdikari lah..katanyaaa!!! tapi bila dah sakit macam nie lah masanya aku nak manka2 dgn mak aku..minggu depan nak balik shah alam balik!!nak suruh mak masak ketam lah esok!! mengidam! haha mengedik lebih aku nie..biar ah mak aku..

No comments:

Post a Comment