Followers

Wednesday, January 23, 2013

ukhwah yang terputus kini terjalin kembali

assalamualaikum!!!

nampak tak banyak giler tanda seru kat salam tu?? n perasan tak tulisan kali besar?? nampak tak aku tengah ter'excited' terlebih!! jom loncat2..*chicken dance!hahaha *okey tak sesuai untuk gadis 18 tahun untuk meloncat! hello!! im 18 now!!! dah tak sekolah okey!!

okey let me story to hampa(bukti aku dah tak sekolah,bahasa rojak) dalam bulan ogos kowt tahun lepas persahabatan antara siti hajar binti abd rasib n nur amyrah binti asari dilanda badai yang kuat(bukti aku masih ingat BM).Masa kami tengah sibuk wat persiapan untuk trial kami perasan ah hajar n amy dah tak bertegur wal hal sebelum nie dyeorg sangatlah rapat! walaupun  dalam geng kami ade 8 orang tp dyeorg tetap berdua!! Oleh hanya seorang lelaki persahabatan mereka jd goyah..

macam2 cara aku n budak2 lain try nk wat dyorg baik balik..tak syoklah kan bila kumpul dyeorg berdua nak masam2 muka...disebabkan aq n zaty jer dalam klas perakaunan so bila kami nk g klas dyeorg kami jd serba salah nk g kat amy n kat hajar..bila pergi kat amy,hajar tarik muka n sebaliknya..last2 aku n zaty decide tak nk turun kantin time rehat..dok dlm klas n study!!

lama kowt dyeorg tak tegur!! tapi tadi si zaty im aku cter lah yang amy minta maaf kat hajar n hajar cakap hajar dah maafkan amy!!! alhamdulillah doa kami semua untuk persahabtan dyeorg kembali baik dimakbulkan!! best giler weiii!! maybe dyeorg tak kan serapat dua tapi at least ade yg mengalah n dah memaafkan each other..so lepas nie tak de lah nak g tengok wayang or hang bertiga jer...tak pe lah..biar lambat asal selamat..aku doakan nanti dyeorg masuk uni yg same n baiki balik ukhwah yg terbina!!!

nak hajar n amy jadi rapat mcm nie balik

supaya kami boleh jadi seperti ini..dyeorg lah sebahagian drpd hidup aku!!!

#doakan aku dapat interview untuk menyambung pelajaran ke jepun!!! kalau tak dapat ke jepun pun dpt futher study!! baru je isi borang upu semalam!! tak boleh blah course yg aku pilih

No comments:

Post a Comment