Followers

Wednesday, January 23, 2013

rindu nak kesekolah

5 uni cambridge

ketika masih bergelar pelajar sekolah
Banyak benda yang aku rindu dalam kehidupan aku nie salah satunya adalan bersekolah!! Tak pernah masa senior year aku, aku cakap bila lah nak abis spm n bukan lagi bergelar student!! tidak pernah weii!!

Seperti biasa pagi2 buta macam ni budak2 klas ak jer yang akan memenuhkan tweet land aku n sekarang nie tgh trend #FaktaTentangBudakKelasSaya..so terkeluarlah fakta2 yg kelakar tetapi benar dr budak2 klas aku..antaranya may,erika,zaty,billa,dhaus,karami,fakhri,amir n zaki..yg haruannya dyeorg kenakan aku #FaktaTentangBudakKelasSaya budak paling tepi n belakang spesis ustaz type.. nampak tak dyeorg memang mintak maki dgn aku!...

so memang tengah rindu giler nak sekolah...nak jumpa kawan2..nak jumpa cikgu2..nak belajar tapi tak nak exam!!! tak nak homework!! tak nak kuiz!! ade trend kat tweet tu sume betul n selama nie tak perasan pun..antara fakta tentang klas kami student 5uc:
~lebih ramai artis dr atlet
~bakat membahan orang diasah dgn baik
~sume akan buat muka dlm klas madam azizah
~jaga perangai bila ade pengetua buat pemantauan 
~happy kalau cikgu add math tak datang
~kalau ade yang ingatkan cikgu tentang homework mmg tempah maut
~beli air tin n susun banyak2 kat atas notice board *tp mak cik cleaner dah jual
~setiap hari mesti ade pergaduhan
~kalau dlm klas add math sume jaga pandangan sebab takut kena panggil wat kat depan

n macam2 lagi lah fakta yg keluar kat twitter td...n aku rindu sangat nak buli budak2 dlm klas tu..nak study group..study 10 minit gossip 10 jam...hahah..tukar2 makanan n resepi...then mase spm surau lama tu kami yg punya..jangan harap budak course lain berani jejak kaki kat surau lama tu...rindu sekolah weii!! kat sekolah lah kite nak carik pengalaman...kat sekolah lah kite dpt duit free!! hahah

dengan hajar kat perhimpunan!!!

study ekonomi kat surau lama dengan zaty!!



No comments:

Post a Comment