Followers

Friday, February 15, 2013

cuti??

Assalamualaikum..

hari ni dah hari jumaat means ade lagi 2 hati jer cuti aku..cepat lah ahad!!! betapa bosannya aku duduk rumah mengadap lap top 24 jam..sepanjang cuti seminggu ni hanya you tube jer yang bak hati nak dating dengan aku..then hari tu aku g tengok wayang sampai 2 cter then jln sorg2 kat mall..nampak tak tahap kesunyian tu??bosan giler kowt kawan2 semua tak de..Zaty balik kelantan..selalunya dia jer antara manusia yang sudi teman aku setiap malam..layan cerita mengarut aku..tanya khabar aku..yang setia menyakitkan hati aku..perh yang aku benggang dgn minah budu nie..dia tak pernah nak text aku..ikan haruan btol! okey mentang2 lah dah ade laki so text laki jer lah kan..okey nurul izzati zamri..beta merajuk!! *walhal baru tadi aku cas hp*
..hari tu dah what apps dye kirim hadiah dari kelantan..haha..kirim pakai air liyr sudah..mak cik tu kaya...!! haha..kalau dia tak beli aku bakar kota serimas tu! cepat lah balik Zaty..tak de sapa nak layan aku


jangan tanya kenapa aku pakai kebaya dgn seluar.!!Zaty sentiasa jealous kan aku dengan cincin yang laki dye bagi!! *tak jealous pun!
Then seminggu nia pun FB aku tak de sape yang nak penuhkan notification..selalunya mak cik Hajar yang setia memenuhkan noti aku..kalau on9 jer mesti notification sampai puluh2..yelah Hajar dah dpt tawaran sambung blaja kat melaka...ambik course art n design..memang minat dia dari kecik kowt..Hajar nie pandai gler lukis..mase aku menengah rendah dulu..asal ade klas lukisan jer mesti buat2 tak siap sebab nak wat kat rumah wal hal menyelinap kelas hajar suruh dia yang tolong lukiskan..okey zaman jahiliyyah tu!!Ummi pun dengar citer nak sambung study jugak..mendalami ilmu agama..Alhamdulillah..sayang giler aku kat ummi..sebab ummi lah aku berani mengenakan tudung labuh..dia selalu support aku untuk berhijrah menjadi orang yang lebih baik!! thank ummi..uhibbukafillah!


suka layan perangai hajar yang giler2..haha...team buli manusia

gambar kabur..hp murah so kualiti pun murah..hihihi
then tadi sebab dah terlamoau bosan aku ikut my mum pergi beli barang dapur...dalam kereta mak boleh lak bising sebab dah tak tahan asyik nak belikan contact lens untuk aku jer..FYI aku memang tak suka pakai spec mata!1 nampak mcm nenek..so td terpaksa jugak g wat spec :( sebab power dah bertambah..tak pe lah..janji mama sponsor..bertambah lah dlm klas jepun aku manusia yang bermata empat! then ajak mama beli tudung lagi..susah giler kowt carik tudung bidang 50 kat sini..then dpt beli 2 jer..Alhamdulillah cukuplah..

So akhir kata esok tapau2 barang..minggu nie mak tak hantar..pandai2 balik sendiri..tp hari ahad nak g main boling dulu dgn kwn2 sebelum masing2 balik ke kampus...bye2..Assalamualaikum..selamat malam..jom tidur!

No comments:

Post a Comment