Followers

Friday, February 22, 2013

Selamat to sara

Assalamualaikum..

okey rindu ada tak??kahkahkah..ada tau tak de sape nak rindu2 kat i!! okey2..seminggu depan tak kebah2..tersangat lah lembik..3 klinik aku pergi..last2 kena gak g klinik mahal..ambik darah..dc syak denggi tp alhamdulillah tak de..js kurang air dalam badan..thank wat kwn2 yang doakan..thank gak kwn2 yang time aku sakit baru nk ajak hang out..arif..aku dah sihat! baik kau tunaikan janji2 kau!! aku ngadu kat awek kau nanti!

okey dah melalut dah..okey entry kali nie khas untuk sara n haikal n my pak uda..guess what!!!!! mereka2 yang tersayang nie akan menunaikan umrah.. in shaa Allah..bertuah mereka2 mendapat peluang menjejakkan kaki ke tanah suci pd usia yg sgt muda..

so untuk pak uda,sara,haikal semoga korg dpt menunaikan umrah dengan tenang dan kusyuk..shada doakan korg selamat pergi dan balik..jangan lupa erk apa yg ada kirim..ada nk jubah(aku mengidam btol jubah mekah skrg)..n yang paling penting shada kirim doa..nanti sara doa tau depan kaabah supaya keputusan shada cemerlang..shada berjaya menjejakkan kaki ke menara gading..berjaya di dunia n akhirat..jangan lupa doakan untuk family kite skali..love u all..in shaa Allah kalau shada ade masa shada hantar kat airport k





#doakan one day shada pun boleh jejakkan kaki ke tanah suci..okey dah seminggu demam..n assigment mcm tutttt...makin demam aku..

No comments:

Post a Comment