Followers

Friday, February 1, 2013

Kenduri Nek Nah

assalamualaikum...

here im back...seminggu aku busy giler..nk jeling lap top pun tak de masa...ipad lak line mintak kena maki..hey awak..yup awak lah..awak,..awak...awak...awak lah yang tengah baca nie...meh sini cik syuhada nak story something

u know what?? minggu lepas kan i pergi PD...Nek Nah buat kenduri...aku sanggup nail lrt balik klia semata2 nak g kenduri umah Nek Nah...cuti 2 hari jer pun...tengok betapa rindunya beta pada sepupu2 beta....Nek Nah nie kira nenek sedara lah kowt..maafin tak kenal sangat family belas arwah ayah..terlampau besar..so dapat lah beta lepas kan rindu beta pada semua sepupu2 beta yang tak comel!!! si sara n era!! mula2 plan nak g jalan2 tapi keadaan tidak mengizinkan..next time kite g ronda2 lain k..





datang2 jer ade tempat khas untuk ambik gambar..mcm2 prop ade..so tempat tu kami conquer awal2 dah..pening bila semua pantang nampak kamera..

then masuk rumah nampak tangga lak..FYI family kami mmg pantang nampak tangga..kira mcm tangga tu fav place untuk snap lah...n bonus lak tangga umah Nek Nah mmg cantik..so snap lah


mula2 dating dengan haikal jer then 

ramai pulak tumpang sekaki..okey sweet tak haikal??
bila kami jumpe mula lah mcm2 cerita keluar...tp sad gak lah sbb deknor tak datang..dia kerja :( so meet my cousins...sara n era


betul tak cakap aku?? aku cakap sepupu aku comel korang tak nak caya

till now i wonder how sara can be taller than me???BTW blue is cute like us

kare no ai syuhada...peacee yoooooo!!!

No comments:

Post a Comment