Followers

Wednesday, February 6, 2013

kesengalan kami

assalamualaikum..

baru 2 bulan dah habis sekolah..so waktu nak spend time mcm sangat terhad lah..yelah masing2 dah futher study..alhamdulillah hajar n aqish dah dpt tawaran smbg ke melaka...*aku lupa name kolej dia!!! so td bosan2 on lah FB then ade BTJ aku nie im aku dan bermulalah drama kami 





hahaha...dah lama tak merepek dgn si zaty nie..yelah orang dah ade buah hatii..selalu lah lupa kat aku..eh2..act hari2 chat dgn dia..tanya perkembangan...*tangan ke dada mata ke atas..hope sangat nanti dpt satu kampus dgn dia..amin!!

eh zaty ade promise something kat aku tau semalam 


see!!! so nanti leh jimat duit tak yah beli rumah...ummi cakap..dye nk zaty beli 1 deret rumah then kami satu geng duduk berjiran..confirm tak tenteram kawasan perumahan tu nanti

#sayang sahabat2 aku sangat2..dyeorg sebahagian drpd hidup aku..in shaa Allah BTJ(bestfrenz till jannah) <3



No comments:

Post a Comment