Followers

Monday, February 4, 2013

mengidam

assalamualaikum..

memang sejak aku kecik aku tersangat lah suka kat teddy bear nie...dulu arwah ayah aku suka belikan aku teddy bear..aku kumpul banyak sangt..separuh dari katil aku adelah milik teddy bear..tapi sayang bila aku sakit mak aku sedekahkan semua teddy bear milik aku...ntah aku pun tak tau kenapa

then sejak masuk sekolah menengah aku dah start beli teddy bear balik..tapi tak banyak pun kat aku..ade 5 jer...mr teddy..mr benjo..mrs baby..mr cutiey n satu barney..tapi tadi beta ade lah usha 1 laman web psal bear nie..bear yang besar2..yang giant size..ade sape2 yang baik hati..pleaseeee HADIAHKAN kat aku..pleaseee...hahha

aku wish bezday tahun nie aku dapat bear yang besar..life saiz..angah cakap kat kedah ade 1 pasar yang jual bear murah..aku lupa name pasar tu..hehe..oi ngah bila adk nak g kedah nyer???? so ade sape2 orang kedah belikan untuk aku cepat!!! hahah...gurau!1

so bear nie mmg wish list aku untuk birthday ke 18 aku...
kalau boleh nak bear yang atas meja tu...haha

aku memang dah betul2 mengidan nak bear yg besar2 nie...mak!!!!

okey aku tak kenal sape tu?? haha
haha..aku pernah cakap kat mak aku..nanti kalau orang nak meminang adik make sure salah satu hantaran dia teddy bear..hahaha...boleh ke??? haha..kumpul duit nak beli teddy bear nie!!!


No comments:

Post a Comment