Followers

Thursday, February 28, 2013

happy birthday zahidah!!!

Assalamualaikum..

hari nie 28 februari bermakna hari nie birthday my abang..happy bezday wan!! malam nie belanja makan bagan lah..okey2 hari nie jugak adalah birthday one of my ex class mate..jeng jeng jeng..zahidah!!!let me story to hangpa mcm mane aku leh kenal minah nie

mase tahun 2011 iaitu mase aku form 4 kelas perakuan memang henis yang terima banyak budak baru..so zahidah nie pun budak baru lah dlm klas aku..dalam klas aku n zaty duduk belakang skali sebelah pintu..then mase tgh kusyuk blaja cikgu saadiah msuk n bawak sorg budak baru...budak lelaki dah usha dah cute ke tak..then mase ustazah suruh kenalkan diri name dia tersangat lah dekat kat aku..n start hari tu budak2 cakap dia kakak aku..name dia zahidah liyana binti aris n name aku lak zuhaidah binti harith..look dekat2 kan??

then mase form 4 tak rapat sangat lah sebab dia nie member dengan budak2 skema klas aku jer..n dia pun tak menonjol sangat..then mase form 5 again aku duduk belakang skali..act mula2 aku duduk btol2 depan cikgu tapi fakh,raja n amir sengal guna kuasa veto nak duduk depan...so aku n zaty duduk belakang skali n kami duduk belakang zahidah..

then naik form 5 masing2 dah start tunjuk belang..so untuk duduk dalam top 10 klas tersangat lah susah..n salah seorang budak top 10 ialah zahidah..amboi lagi lah aku n zaty suka membuli..zahidah n fiqa lak jenis yg bukan melawan..sepanjang tahun aku manja2 dgn dyeorg..mesti benggang  weii duduk  depan kami

now tak sekolah..rindu sangat weii..kalau klas aku dulu..asal bezday someone jer mesti nyanyi ramai2..then cikgu wish..sadis giler time tu..rase nak nangis jer..rindu rase..nak study..rindu kat kawan2..rindu nak jadi pelajar sekolah yang nakal tapi baik..rindu nak copy paste homework kawan2..rindu nak sepakat dgn member2 kalau nak wat something yang jahat..rindu nak makan kek may..coklat chip cookies khair..rindu semua!!!

hapy birthday zahidah..walaupun name kite dekat same tp kite jauh beza..aku doakan kau panjang umo n dimurahkan rezeki..berjaya di dunia n akhirat in shaa Allah..amin!


p/:doakan Ada dapat keputusan yang cemerlang untuk result SPM yang keluar 20 mac nie..amin!! risau rasenye...

No comments:

Post a Comment