Followers

Sunday, March 3, 2013

campur-campur


Assalamualaikum..

hari ni dah 4 mac..so ade lagi lebih kurang 16 hari untuk result SPM nak keluar..okey sangat takut..hope keputusan aku nanti kuputusan yg boleh dibanggakan...mohon doa kalian!! Tapi at the same time rase mcm tersangat excited untuk melangkah ke alam universiti..yelah sekarang ambik program jer..nanti nak ambik diploma,master,PHD..nak same level mcm along..

Disebabkan hari nie hari isnin seperti biasa tahap kemalasan aku berada di tahap paling maksimum..malas nak buat semua benda..malas nk bangun,malas nak mandi,malas nak makan..malas nak reply text zaty,malas nak wat kerja walaupun kerja tu dah setinggi gunung kinabalu...hah citer pasal kota kinabalu teringat kat sabah..same2 kite doa semoga sabah kembali aman tanpa perang..lupakan seketika pasal politik n same2 kite berdoa!

Citer pasal semalam lak..semalam kan along datang ambik..then g rumah angah ambik angah n anak2 dia..yup mcm pernah bace kan?? yup kami pergi shopping again!!! hari tu g ikea tp semalam kami g the curve..sebelah ikea jer..hahaha..suka btol kakak2 aku ni wat girl day out..tersangat ohsemm...angah nak beli baju..along beli handbag..aku beli dua2..okey adik sangat melampau..act niat nak carik cover untuk handphone jer..tapi jelez ah akak2 shoping..aku pun nak shoping

N dapat jumpe anak2 buah aku yang tersangat ohsemm tu..baby sara dah makin pandai..yelah bulan depan dah masuk 2 tahun..okey plan party again...so kalau bawak dia tau jer lah..suka btol mek tu berlari...seperti biasa juga aku tukang kejar..haha..semalam geram jugak lah..ade ke ptot lunch pizza hut?? aku dah lah tak breakfast..carik lah nasi! Merajuk seketika aku dgn along aku..then lepas geram g secret resipi..aku mengidam kek lah!!

Next week balik klia..hajar n aqish pun balik..so kami pakat2 nak g hang out together2...oh so excited!Arif next week kotakan janji kau nak blanja aku makan domino k!! Tapi dalam pada kegembiraan kite nie..jangan lah kite lupa pada yang sedang lalui kesusahan..saudara kite di sabah..di gaza...ambil lah mase seketika berdoa untuk keamanan mereka...n semalam dapat teks yang rakan ketika sekolah dulu sedang dlm keadaan kritikal akibat komplikasi jantung..in shaa Allah nanti join bacaan yassin n solat hajjat untuk dia...

btol tak aku cakap entry kali nie campur2..nampak tak malas nak wat entry banyak2..aku dah cakap hari isnin is my lazy day!!! Tapi terajin tulis sebab class cancel..hahaha
suka wat muka comel!

apabila kami kebosanan menunggu..haikal ajak aku snap pic!

mek nie orang ajak shoping sibuk nak main benda nie

P/S:mohon maaf post kali nie memeningkan kepala..nak citer sume dlm 1 entry..hahaha..


No comments:

Post a Comment