Followers

Tuesday, March 26, 2013

Assalamualaikum..

uwaaaaaa...rase down sangat malam nie..haha..nak text zaty tbe2 kredit aku tamat tempoh..hello maxis..aku ade rm4 lagi..jangan ah suruh topup lagi!! please lah weii..i need my bestfren!!! then aku dah terbukak hati nk story kat org lain dye pulak hilang...adoooooiiii..hahah tapi take it easy..syuhada kau kuat!!*aku tak kuat! *ngada2*

hahaha..hari nie aku nak jadi prs balik..omg! giler rindu kat sekolah weii..rindu nak jadi seorang prs yg baik..hahah ngada2..okey2 rase mcm nak imbas balik kenangan mase sekolah rendah lah..AMARAN! entry kali nie mungkin panjang berjela...act next week ade reunion batch kami..so hari tu dah jumpe lah kwn2 wat mini reunion nk bncg nk wat ape..

mase kat rumah kembar..aku,sarini,adawatul,syera.n kembar start ah kenang balik mase sekolah rendah..walaupun kebanyakkan dyeorg citer aku tak tau..tapi yg aku tau memang meriah perbualan tu..aku kenakan syera dgn farez..farez,ketua pengawas yang sangat hensem *katenye* n syera,ustazah kecik..sanagt sweet kalau dyeorg bersama,.then tbe2 masuklak sarini budak smka shams...dulu mase sekolah rendah pernah dikaitkan dengan farez..hahah habis kowt jd cinta 3 segi..abis badan aku lebam kena cubit dgn sarini n syera..tapi nasib baik sepanjang hari tu syera kate aku comel jer..siap tanya rahsia kenapa aku sangat comel..cair hati mak nyah!

then kacau adawatul pulak..dye tu beriya suruh wat reunion 2 kali..semata2 dhaus..salah sorg bestfren kami nk ke plkn..amboi watul! ada apa2 kah antara kalian berdua...then ingat balik peminat2 kat sekolah rendah..dulu mase sekolah rendah boleh dikatekan geng aku palinh popular ah..gang2 aku time tu sume budak2 akedemik yg sangat ohsemm..then cute2..cantik2..hensem2..kacak bergaya..full pakej ah..kecuali aku..aku jer yg biase2 dlm geng tu

then sume carik lelaki yg dikaitkan dgn aku mase sekolah rendah..memang tidak ade lah..maaf k macek tak layan lelaki..hahaha..dyeorg sume bengang dgn aku..sabar2..then kenang balik mase darjah 6..ingat lagi helmi dulu suka btol ejek rambut aku..then tarik2 rambut..okey kanak2 ribena lagi...kejadian yang pelik2..memang sangat kelakar..dr kol 11 sampai kol 6 kami just gelak jer...ya Allah rindu sangat.hope reunion yang dyeorg plan berjalan lancar..tak sabar nak jumpe member2 sekolah rendah,cikgu2 yang ohsem!!

antara manusia2 yang bertanggungjawab menjayakan reunion
adawatul,sarini,aku,syera
#cant wait for next reunion..dengan tema arabic..fuhh!!!

No comments:

Post a Comment