Followers

Wednesday, March 20, 2013

release tension!!

Asslamualaikum..

still malas nak fikir psal result SPM..it kill me mentally..macam yang aku citer before aku mengalami panik yan melampau..so aku call...along,angah,abang,mak..hahah..giler dah aku nie

so jumaat hari tu ikut angah balik nilai sebab mak ajak lawat mak long kami yang sakit strok akibat kencing manis(doakan moga dia cepat sembuh) so nie satu peluang untuk aku release my tension sebab umah mak long ala2 kampung gitu..perh!! aku suka giler suasana kampung nie..so bolehlah lupakan masalah,assigment,klas,n result day wat seketika..

so balik kampung ambik masa 3 jam..fuh berasap bontot duduk dlm kereta lama2 tapi okey lah boleh borak2 dgn angah n husben dye..baby sara pun naik dgn kami..macam2 kami borak..drpd isu keluarga ke pengetahuan am ke sukan ke masyarakat ke politik ke pengetahuan ke buah2 an ke sabah...sume lah..then dalam kereta tu jugak lah angah n husben dye wat aku jelez
terserlah kegedikan antara mereka

duduk lama2 dalam kereta bosan..nasib lah acu bawak mainan



tab abis batery dia buat muka dengan aku..

then duduk kat rumah pak long kami makan ramai2 sebab family mak cik pun ade...then panjat pokok langsat..kejar ayam dgn baby sara..*nampak sangat gayut masuk kampung*..so masa balik tu plan nak singgah ulu bendul tapi baju tak bawak maaa..lagi pun dah penat so singgah shopping kat jusco..anak buah aku beli mainan n aku dapat my own power band for my iphone!!! thank along!shoping is soul therapy for girl..tapi aku tak de lah nk shoping sakan sangat pun..just suka jalan2 ramai2


look warne pink uoollly
balik dr jusco along nak g tesco tapi angah nak g nilai 3..fuh..boleh tercabut lutut aku jalan 1 hari..nasib pkai ballet shoe..then singgah kedai mainan n beli mainan untuk baby sara coz nanti tak de lah dia nak kacau kami beli barang..then angah masuk kdai pengantin..dia nak beli barang kawan dia..n dlm kdai pengantin tu penyakit kuat berangan aku menyerang..fuh aku dah boleh bayangkan my wedding day...hhaha..nak pelamin mcm mane..nak bg souvenir untuk guest..okey2..oh sape lah bakal imamku??suka btol aku tgk ade pasangan nie bawak their parent n mcm gaduh2 manja kat kdai tu..so sweet..n paling aku berkenan tgk pregnant women..pd aku perempuan mengandung lah tahap chomel paling maxsimum bg perempuan

then ahad tu main badminton dengan kawan aku lama lak..riadah ah kononnya..yelah masing2 tension dengan result spm nak keluar dah..fuhh miera lagi tension kowt sebab budak pure science..me acc n faty budak perdagangan..tapi giler ah meera target..tak lah terkejut sangat sebab budak tu budak sbp..hahha

oi korang result keluar esok jer lah..kurang dari 13 jam jer lagi!!! jantung aku nie rase nak terkeluar dah..kalau boleh aku nak keluarkan jantung nie nak peluk,nak usap bagi dia reda..so esok nk drive sendiri..abang pun nak drive sendiri..mak duduk umah k..doakan kami..

#oi tam kau bawak kete mak esok..aku bawak viva..takut bawak kete mak

No comments:

Post a Comment