Followers

Monday, March 18, 2013

two more days!!!

Assalamualaikum..

now tuesday,19th march 2013,0200am..it mean another two days before result SPM coming out!! giler tak takut..aku dah mengalami kejadian yang tak normal tauk???!!! maybe bagi orang keliling it funny but to me it worthh!!!aku mengalimi panik melampau

aku akan muntah balik when my girlfriend talk bout result..their future..aku akn nangis secara tbe2..demam mengejut..badan akan jadi sejuk n mengigil.make a phone call to unknown person..it unnormal for me!! pleasee i need someone to calm me down!!i call my mum n she told me to keep calm n just pray

it better if i can do as simple as my mum suggest but i cant..i keep think how if my result cant make people pround of me??but mar told me for always think positive n keep pray to Allah..in shaa Allah i already my best before n aku hanya mampu tawakal..He know what best for me right??



esok lepas klas dah boleh shoot balik rumah..uwaaaaa*crying badly* tak nak balik!!! calm down syuhada..in shaa Allah it will be okey..sorry sangat entry macam rojak passambur!! so broken but i really stressed ringht now..sape student jangan guna bahasa di atas!!mohon jasa baik kalin untuk pray for me,watashi notame ni innoru,doakan saya dapat keputusan yang bagus untuk result this thursday..


dapat pic nie tadi..so pakat ramai2 sume student n teacher will use this pic as DP at FB ..tanda sume student doakan kejayaan batch kami..aamiin!! thank juniors..thank all the teacher!!

No comments:

Post a Comment