Followers

Tuesday, March 12, 2013

no tittle

Assalamualaikum

baru je semalam aku cakap jangan carik psal dengan aku time2 mcm nie..aku tengah stress..tidur ku tak cukup..tapi alhamdulillah ade jugak tempat yang aku boleh pergi untuk carik sebuah ketenangan..melihat kanak2 bermain sesama mereka tanpa masalah..mencari sang ibu saat terjatuh..si bapa berusaha untuk menaikkan layang-layang buat anak tersayang..melihat para remaja yang yang bermacam ragam..ade yang berkumpul sesama mereka berkongsi hobi dan minat..ade juga yang berdua2 an tanpa malu berasmara dana di tempat awam..macam2 ragam manusia nie kan?? tapi ini lah yang memberi ketenangan kepadaku selain di tikar sejadah..pagi yang sangat membuatkan aku rase pfftt!! menangis teresak2..tak tau nak tel sape so g tasik pendam! haha

lagi lebih kurang 7 hari result spm nak keluar..please #prayforme...haha okey2 td on twitter sebab malas nk on fb mmg dah jarang sangat bukak sebab new feed aku dipenuhi oleh budak2 yang gatal bercintan then update status jiwang2..setiap 5 minit update status..so malas nk bukak(syuhada bahasa mane kau guna nie??!!) pandai2 ah korg pham..then bukak tweet nampak meriah lak classmate aku bertweet2...so join skaki..gaduh2..gurau2..rindu kowt..then tbe2 fiza tanya psal aku..n yg best nyer terkeluar angan2 aku yg baru tercipta tadi


Add caption

wahaha..aku nak jadi presiden pelajar satu hari nanti..jangan ah gelak..korg tengok ah fiza cakap ape?? dia puji aku kowt..bangga seketika..fiza nie ass monitor time sekolah dulu..wah bayangkan i syuhada jadi presiden pelajar malaysia di jepun..fuhh..aamiin!!

n satu lagi angan2 aku yg nie agak kelakar ah..zaty pun gelakkan aku..kureng!! aku nak ade baby lah..aku memang sangat suka budak2..dyeorg super duper cute..yelah aku dah ade 3 anak buah..tiga2 dapat perangai aku..haha..n aku suka curin baby jiran aku..zhalia arisya...dye pun cute jugak..hahaha..cakap dengan zaty dye tanya soalan ngek "kau nak baby besar ke baby btol2?" hey deyy..baby kecik lah!





#now aku just hope ayah aku ade kat sisi aku untuk lalui segala kesedihan dan masalah yg berlaku tadi..aku perlukan kata2 semangat beliau..kasih sayang beliau.aku rindukan ketenangan berada dalam pelukan beliau..lagi2 time result nak keluar nie..ayah..doakan adik k *lap air mata*

No comments:

Post a Comment