Followers

Monday, March 11, 2013

girl day out! (part 1)

Assalamualaikum..

hari ni dah 11 mac..hari rabu minggu depan result SPM keluar..tiap kali bukak twitter mesti ade jer yang rajin nak countdown..Allahu Akbar..rase takut sangat..sampai demam..sejak tau result keluar 20 mac aku tak leh sorang2..aku tak leh rase sunyi sikit,..mula lah aku pikir bukan2..nangis sorg2..sangat perlukan kata2 semangat..abang aku pulak suka menyakitkan hati ade lah..suka tengok aku meraung kan??

okey lah back to topic...hari sabtu hari tu kami 1 geng pakat2 lah nak keluar hang sebab dah lama tak keluar same2..last pun aku keluar bulan 12 b4 aku ke sana..ceh wah! act sume nie plan fatiah dia yang ajak aku keluar sebab bulan 12 hari tu dia tak ikut..so balik dr rumah dia aku text lah zaty..zaty pun setuju..then call sume member sume okey then plan ah..mula2 plan nak g main boling kat sport center yg baru bukak tapi tbe2 tukar plan nak tengok wayang..

seminggu lah kami plan sume..benggang gak lah ble masing2 dah pakai celcom..zaty marah aku sebab tak activekan no celcom..haha..aku tukar hp..so tukar lah no skali..mcm biasa klau kami lah nak keluar hang then plan seminggu awal mmg akan timbul mcm2 masalah..then sume urusan main text jer..mmg komunikasi agak terbatas lah kan..masing2 sibuk dengan klas nyer..dengan kerjanyer..dengan jd baby sitter nye..dengan klas memandunya..masing2 sibuk tapi alhamdulillah kami dapat gak keluar sesama tapi yang sedihnya ummi n dayang tak dpt ikut sebab ade hal yang tak dpt dielakkan..rindu sesangat kat dyeorg..in shaa Allah minggu depan kite jumpa kat sekolah k??

so kami plan nak g hari sabtu yang best nyer malam sebelum tu aku tak boleh tidur..mmg dah 2 minggu gak aku susah tidur malam..pukol 2 3 pagi baru leh tidur tapi malam tu aku tak leh tidur lansung..stress giler!! nak usaha nak tidur tapi tak leh..pukol 4.30 pagi aku text zaty sambil nangis..hahaha..makin pelik perangai aku.,.then aku kemas lah 1 ruang tamu..kemas dapur..sidai kain..tp still tak leh tidur..badan dah penat..otak pun penat..tu yg jd sangat stress tu..then lepas solat subuh boleh lah lelap jap tp pukol 8 budak2 nie rajin tolong kejut..tersangat stress..abang aku tegur pun kena marah dengan aku..padan muka..suka sangat buli orang tak kire tempat

then siap2..iron baju bagai..then tanya along dia nak tolong hantar ktm ke tak..dia cakap nak tengok wayang kat mane?? cakap lah kat seremban jer..then dia dengan murah hatinya nak hantar terus g mall...fuhh..bahgia! jimat duit aku..then aku angkut lah hajar n fatiah sebab rumah kami dekat kan?? zaty,aqish n amy naik ktm..then tunggu diaorg kat cafe berjam2..giler lembam dyeorg nie..then tunggu wayang bukak pukol 11 lak..punyalah lmbt..kami sampai pukol 10.30 pagi..then beli tiket wayang..wayang start kol 12.10..waduh2..punyalah lmbt..then fatiah nak g popular..so kami serang lah popular


nak beli buku ape pun bincang berjam2..eh normal lah geng kami

fatiah selaku tukang nasihat buku tu best ke tak..
aqish wayang tak start lagi dye dah tibai pop corn dah..aqish,fatiah,me n zaty
so duduk kdai popular tu punyalah lama tapi tak beli pun..aku ingat nak beli buku hilal asyraf yg terbaru tapi tak beli pun..ingat nak singgah lepas tgk wayang tapi terlupa sebab masing2 dah lapar..yelah tak breakfast then wayang abis kol 2...hajar nak beli novel bawak balik melaka..amy beli lolipop n biskut ape ntah...aqish start nak bace buku islamik..then aku cakap lah aku ade nanti aku bagi..alhamdulillah..banyak perubahan kat kawan2 aku dah..semua dah makin matang..tapi bila bersama perangai nakal kami masih tidak boleh dipisahkan..


kami tengok citer ape?? korang tau ade orang kawin kat mall tau! haha nanti aku citer lain k..badan still panas lepas balik dr hang nie..wait 4 part 2..sebab banyak pic kat cemra zaty..kat hp aku sikit sangat

No comments:

Post a Comment