Followers

Wednesday, December 26, 2012

baru nak rindu sekolah..

so lagi seminggu je tempoh cuti bg budak2 yg masih bersekolah, memandangkan aku sudah tidak bersekolah jadi perasaan kembali ke sekolah tu adalah jugak..rindu nak sekolah balik,nak study same2, wat homework same2(lebih kpd copy n paste kerja kwn) everything wat same2...hari tu mase ikut angah aku beli barang sekolah anak2 dia rase macam sebak lah sebab aku dah tak dapat semua tu..

sibuk je kn nak update pasal sekolah..act td tgk nizar(ketua pengawas) update blog dia dgn kerinduaan dia pd sekolah..fuyoo bahasa dia still mantap tak macam aku habis sekolah je bahasa tunggang langgang..then aku pun rase nak rindu sekolah jugak lah 

tapi tiba2 dapat call dr cikgu kerul,guru bimbingan dan kaunseling aku..dia tanya bulan 1 nie free tak aku cakap lah okey jer,.so dia suruh carik budak2 prs lain suruh dtg..mcm biase jaga orientasi form 1 n interview prs baru..walaupun dah habis sekolah tenaga kami masih diperlukan..wah bangganya..thank cikgu sebab bg kepercayaan kat kami..

then tiba2 btj aku si zaty 2 inbox kat fb cakap cikgu ruziana ajak kerja kat koop sekolah..nak join tak?? wah! peluang keemasan!! alhamdulillah boleh gak carik duit sementara tunggu smbg belajar..in shaa Allah sabtu nie g blaja ape yg ptot then in shaa Allah bulan 1 dah leh start..alhamdulillah..so baru nak rindu kat smk kompleks klia tp xjd sebab thn depan aq still ade kat sekolah walaupun bukan lg bergelar pelajar..still leh jumpe junior2 

No comments:

Post a Comment