Followers

Thursday, December 20, 2012

spoil -,-'

pernah tak kalau kawan2 korang minta nasihat dr korang..korang akan bg nasihat kat dia berjela-jela..boleh buat buku motivasi dah..tapi bila turn korang lak ditimpa masalah korang tidak boleh selesaikan masalah korang sendiri.kan! Aku pun lalui benda yg same!!

sebagai salah seorg power rangers sekolah..hahah..PRS lah..aku suka bace buku motivasi n bg nasihat kat kawan2 aku tapi kalau aku dilanda masalah aku selalu refer masalah aku kat BTJ aku si zaty 2...itulah gunenye sahabat kan??Kau ada dikala ku suka.Dikala ku duka setiap tangisan dan juga ketawa Kau ada dikala ku perlu setia menemaniku Pegang erat tanganku bila aku jatuh..ceh nyanyi lagu najwa lak..

act aku tgh tak mood malam nie..rase sayu jer hati nie..rase nak nangis..ntah lah teringat kan arwah ayah kowt..rindu sgt kat dia..al-fatihah! mohon doakan ayah ada jugak k..bukan ape..js terase diri ini sgt tidak dihargai,sebagai ramaje aku juga mengalami ketidak tentuan emosi..pernah dengar anak betong?? anak yang selalu disisihkan??hahah..xde kena mengena dgn aku

Aku js hope mlm nie tak berlaku..aku sangat tidak suka bersedih begini..aku nak pergi sokalah n jumpe sume kwn2 aku..aku nak life aq as student..aku malas nak pikir masalah skrg!! Aku dah penat mengalah kat umah nie..Aku rindu nak jd ank bongsu yg manja dan disayangi oleh ayah! aku rindu semua tuuuuuu!!!!! please ah!!!!!

No comments:

Post a Comment