Followers

Tuesday, December 4, 2012

luahan hati tanpa suara

ikhlas dr syuhada sedang aku blaja untuk paper esok tiba2 aku terfikir..hari ni last untuk aku membeuat persediaan n esok adalah hari terakhir untuk aku berada di tingkatan 5..sedih bila mengenangkan banyak benda yg aku lalui bersama2 rakan2...pahit,manis,ketawa,menangis,tp bak kate org..kawan gembira selalu ada tp kawan menangis susah di cari...ye aku lalui nya..sekolah menengah adelah 1 zaman yg sume org akn rindu..xkirelah dia nie popular,budak skema,,budak library..pengawas..or sape2 jer sbb kat sekolah menengah umat yg bernama manusia akan menimba pengalam...sepanjang 5 thn aku sekolah kat klia mcm2 aku lalui..mcm2 jenis perangai aku jumpe..aku diberi tanggungjawab yg berat bila berada di tingkatan 3 n 5..yes..itu memberi aku 1 pengalaman yg xdpt aku lupakan n pengalaman itu akn m'jd lebih b'makna bila kite lalui dgn sahabat2 kite... hari ni lah aku hari terakhir untuk aku berasa untuk menjadi PELAJAR SEKOLAH....yes maybe ade sebilangan manusia yg xsabar2 nk abis kan spm n hidup bebas.tp bg aku..aku xnk sume nie berakhir..percayalah..zaman yg kite tempuhi selepas nie adelah sgt mencabar..jujur aku katekan aku blom bersedia sepenuhnye..kite xkan jumpe lg kwn2 yg ikhlas dgn kite seperti di sekolah...aku js harap Allah mempermudahkan segala urusakan ku..beriku kekuatan untuk menempuh segala dugaan yg menanti dan memberiku sejuta kesabaran..amin!! n to all my frenz xkire lah yg rapat dgn aku..kwn study aku..kwn gossip aku..kwn yg benci aku..aku tetap anggap korg sahabat aku n aku doakan ukhwah yg pernah terjalin antara kite tidak terhenti disekoalh...tegur2 lah klau jumpe kat luar..aku kan pemalu...wah menitik air mata aku saat menulis blog nie..ketahui lah aku sgt menhargai sume pengalaman yg aku lalui xkire pengalaman 2 satu yg manis or yg membuatkan aku menagis..TERIMA KASIH SEMUA..kenang daku dlm doamu

No comments:

Post a Comment