Followers

Monday, December 31, 2012

pahit manis 2012

assalamualaikum

selamat tahun baru pembaca2 yg berada di bawah rahmat Allah sekalian..tak payah nak celebrate gempak2 lah sebab maal hijrah hari tu pun korang tak wat ape pun.ape2 pun kite tutup buku lama dan mulakan permulaan baru ..OMG..OMG...OMG*istanbul aku datang..hahah  okey  dah masuk tahun 2013 means satu permulaan baru bagi kebanyakkan REMAJA!!!!sebab bagi org dewasa same jer..dia org g keje gak tapi bg remaja sume xcited sbb dah mula sekolah baru so dpt barang sekolah sume baru!!!

okey sepanjang 365 hari dalam tahun 2012 nie aku sebagai pelajar SPM telah melalui banyk pengalaman tidak kire pajit ataupun manis tapi setiap kejadian yg terjadi dalam kehidupan kite anggaplah satu pengalaman dan berusaha untuk menjadi INSAN yg lebih baik.Jika anda melalui pengalaman yg pahit bersyukur lah kerana bukan sume manusia diberi peluang untuk berasa sakit dan pedih.so aku dengan penuh rase rendah diri lah nak kongsi dengan korang pasal kehidupan ku sepanjang 2012..setiap gambar ada lagu*ayat yuna..setiap gambar ade memori*that my own word!!!!


life

sepanjang tahun 2012 bergelar pelajar SPM so mmg life agak tersekat sikit lah sebab mmg kena berusaha untuk final exam.try to be a good muslimah..in shaa Allah dah berubah sedikit demi sedikit mohon pembaca mendoakan agar ada akn istiqamah dalam perubahan yg ada buat.

pelajaran dan sekolah



berada dalam kelas 5 uni cambridge nie bukanlah sesuatu yg seronok sepanjang masa..lalui pahit manis..setiap hari mesti ada yg gaduh tapi alhamdulillah pergaduhan tidak membawa kepada permusuhan..end of the day kami tetap sahabat! aku jugak aktif dalam kokorikulum sering g camp..alhamdulillah cikgu bagi kepercayaan kat aku untuk pergi camp peringkat negeri..satu pengalaman yg menyeronokan..al maklumlah aku boleh tahan lasak gak.so jumpe sahabat2 baru..carik ilmu baru n boleh share dgn adik2

keluarga


ank buah aku haziq n haikal..team aku kacau org n teman untuk aku gaduh
satu2 nya ank buah perempuan aku..sayang gler2 kat dye..hope bila aku ade ank nanti nak bijak n cute mcm dye..nur syaza qaisara

dengan angah tersayang,,dye selalu support aku dlm life

baju merah is era n shawls hijau is sara..my lovely cousin

sedangkan lidah lagi tergigit ini pulak keluarga..setiap pergaduhan n pertengkaran 2 lah yg akn  merapatkan silaturahin antara keluarga..alhamdulillah walaupun kadang2 annoying dgn adk beradik tp aku tetap sayang dyeorg

kengkawan



 

 
team silat cekak ustaz hanafi..
ekonomi class!!



setiap orang ada kelebihan dan kelemahan yg tersendiri dan setiap orang itu tidak sama..oleh kerana perbezaan lah yg melengkapi hidup setiap insan..Alhamdulillah aku dikurniankan sahabat yg pelbagai..biasa lah pasang surut dlm persahabtan..aku sayang korang sume aku harap ukhwah yg kite bina nie berkekalan hingga ke jannah Allah

#bersambung! mohon doakan kejayaan dlm spm dan kejayaan di dunia dan akhirat..al-fatihah

No comments:

Post a Comment