Followers

Friday, December 7, 2012

terkezzuuuttt je

ikhlas dr syuhada jam di screen lappy aku dah kol 2 pg..mata tak nak tidur..sebab?? tadi tengok maharaja lawak mega dgn family2 aku..then bace novel yg fiqa bg then on9 fb kejap then nampak some1 from kedah on9..oh aku geram gler dgn her...psal her aku akn ingat kan mr.jordan...who mr jordan??siapa2 saje lah...so untuk menstabilkan otak aku yg jem ble tgk name that girl ade dlm fb so chat2 dgn aini..bukak blog n see something yg sgt menarik dlm blog 2...terus wat muka pelik..eh dia org kapel ke?? asal aku tak tau?? aku sebagai wartawan sekolah asal tak tau citer panas mengelegak mcm nie?? OME!!! best student babe!!! sumpah aku macam xcukup lantai nk golek2 nie...tp mcm si aini cakap dia pun remaje biase..nk gak rase kapel2..xpe lah lg pun dieorg boleh dikatekan antara yg hot kat sekolah..sorg sbb mempunya rupa..sorg sbb mempunyai IQ yg terbaik..yang aq heran bin ajaib nie yg best student nie sgt lah menjaga pegaulan di sekolah n dye boleh dikatekan antara bdk2 surau..REMAJA!!! XPELA,..as long as ko leh jaga batas antara kau dgn dia..n korg dpt restu..kire okey lah 2,..jelez gak...aku pun REMAJA lah

No comments:

Post a Comment