Followers

Thursday, December 13, 2012

rindu

pernah tak dalam hati korang terdetik rase rindu?? pernah tak??mesti pernah kn?? tak kisah lah pada ibu bapa, adik-beradik,or kawan-kawan.

same lah macam aku, aku rindukan ramai orang,aku rindukan arwah ayah aku..tapi aku juga rindukan sahabat2 aku mase sekolah dulu..bukan lah kami lost contact..tidak!! tapi sejak sebelum spm aku dah rasekan perubahan padi diri sahabat2 aku..ade yang saling tidak bertegur sapa..ade yang suka buat hal sendiri..tapi kenapa kami yang dipersalahkan>?? 

kami tidak kisah menjadi orang tengah asalkan semua jadi seperti dulu..okey angah aku cakap manusia berubah, tapi perlu ke berubah ke arah begini?? hubungan kite tidak seperti dulu?? mane sahabat2 aku yg giler2? mane sahabat aku yg gedik2?? mane sahabat aku yg biul2?? aku rindukan semua sahabat aku!!!


rindu kan?? sangat2 rindu!!! dulu sebelum spm aku n zaty ade plan nk hang same2..al maklumlah b4 spm sume org struggle untuk spm..disebabkan aliran yang kami ambil berlainan so mase xbanyak kami luang kan..so kami nk tebus..tapi sume dah berubah lepas spm. aku macam dah tak kenal dengan diaorg

so kepada bestfriend till jannah aku (in shaa Allah) walaupun kite dah tak macam dulu, aku still sayang korg,..aku still doakan kejayaan korg..aku hope sangat kite boleh jadi macam dulu..ketawa bersama,menangis bersama(:P ramai yg hati batu)..sume kite wat bersama 

AKU SAYANG KORANG FOREVER..BESTFRIEND TILL JANNAH IN SYAA ALLAH <3

No comments:

Post a Comment